środa, 23 kwietnia 2014

Red Riding Hood - Wstęp

A wilk rzekł do niej:

– Rozbierz się moje dziecko i kładź się obok mnie.

– Ale gdzie mam położyć swój fartuszek? – spytała dziewczynka.
– Wrzuć go do ognia, moje dziecko, bo nie będzie ci już potrzebny.

– A gdzie mam położyć swoją sukienkę?
– Wrzuć ją do ognia, moje dziecko, bo nie będzie ci już potrzebna.

Zdejmując ubrania – gorsecik, spódnicę, halkę i pończochy – dziewczynka zadawała to samo pytanie, a wilk za każdym razem odpowiadał: – wrzuć to do ognia, nie będzie ci już potrzebne.

Morał stąd płynie - proszę słuchać,urocze, wdzięczne me dziewuszki

-że obcych ludzi pogaduszki należy puszczać mimo ucha.
(…) Radzę wam zapamiętać,
że jest podstępny wilk niektóry:
ukrywa wilcze swe pazury,
by słodkim słówkiem zwieść dziewczęta.
Ani go poznać!
Mina święta tkliwie,łagodnie patrzy w oczy,
za panną uliczkami kroczy
przymilny, słodki jak cukierek.
Lecz wierzcie: to wilczysko szczere!





3 komentarze:

  1. Widzę, że dopiero zaczynasz, jednak Twój blog zapowiada się ciekawie ;)
    Pozdrawiam Cię ! ;)

    http://kinga-kiniaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahah, świetne *-*
    Blog zapowiada się ciekawie :3
    Pozdrawiam,
    http://nellanellstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. 35 year-old Structural Analysis Engineer Abdul Siney, hailing from Cowansville enjoys watching movies like Stargate and Hunting. Took a trip to Kenya Lake System in the Great Rift Valley and drives a Econoline E150. odniesienia w wikipedii

    OdpowiedzUsuń